Pogoji poslovanja


SPLOŠNI POGOJI

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB1), s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.

Spletno trgovino upravlja podjetje Vrtnar Kurbus d.o.o. Ob progi 8 9250 Gornja Radgona, PE Drevesnica Starše 

Ob registraciji v sistem spletne trgovine, uporabnik pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo.

Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnešenimi podatki. Po registraciji obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa/povpraševanja.

Dostopnost informacij
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
1. identiteto podjetja (ime in sedež podjetja)
2. kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon)
3. bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami)
4. dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani naj bi bil dostopen v razumljivem roku)
5. pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)
6. vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano ali že vsebujejo davke in stroške prevoza. Vse cene so izražene v EUR (evrih).
7. način plačila in dostave
8. pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci



NAČIN PLAČILA

V spletni trgovini Drevesnica.si vam omogočamo naslednje načine plačila:

- z gotovino ali kartico po povzetju

- z gotovino ali kartico ob osebnem prevzemu v PE Drevesnica Starše

- po predračunu - le za večje zneske

Kupcu, ki je naročil izdelek in le tega ni prevzel, lahko vsa nadaljnja naročila prekličemo.


CENE
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Vse cene so z DDV. Pri artiklih, ki niso na zalogi, je cena zgolj informativne narave. Točna cena artikla bo znana z naslednjo dobavo. Za natančne informacije je na voljo obrazec za povpraševanje. 

Pridržujemo so pravico do napak pri vnosu.

 

FOTOGRAFIJE

Fotografije izdelkov v spletni trgovini so simbolične. Pridržujemo so pravico do napak pri vnosu.

 

POSTOPEK NAKUPA

 1.Registracija novega uporabnika

 Pri prvem nakupu vas sistem opozori na registracijo novega uporabnika. Registracija je obvezna. Pri registraciji je potrebno vpisati vse potrebne podatke. Pri vsakem nadaljnjem nakupu se za prijavo v sistem uporabi le še e-mail naslov in geslo.

2.Nakup izdelka

Skozi celotno povpraševanje vas vodi sistem. Zahtevana polja je potrebno izpolniti, v nasprotnem primeru oddaja povpraševanja ni možna. Ko zaključite s povpraševanjem, boste seznam izbranih artiklov prejeli po elektronski pošti.

3.Blago odposlano

Zavezujemo se, da v obljubljenem roku pripravimo konkurenčno ponudbo in vas o tem obvestimo po elektronski pošti.

Naročilo lahko prekličete pred prejetim obvestilom o poslani pošiljki.

 

GARANCIJA
Artikli imajo garancijo. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil ter ob predložitvi računa. Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.

PAKIRANJE IN DOSTAVA
Stroške pakiranja krije ponudnik. Zavezujemo se, da bomo blago oziroma storitev dostavili v dogovorjenem času. Rok za dostavo naročenih izdelkov, ki so na zalogi je 5-21 dni od datuma prejema naročila, oziroma po dogovoru za izdelke, ki jih ni na zalogi.


KOMUNIKACIJA
Z uporabnikom sme ponudnik stopiti v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu prvi izrecno ne nasprotuje.


ODVEZA ODGOVORNOSTI
Ponudnik se po svojih najboljših možnostih trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, njihova dobavljivost in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil preklic naročila ali zamenjavo naročenega artikla.


PRITOŽBE IN SPORI
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik mora postaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Postopek za oddajo pritožb mora biti na voljo na spletnih straneh, enostaven za uporabo in zaupen. Ponudnik mora v petih delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo, sporočiti kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščati o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.