Pogoji poslovanja.

Ponudnik:
Vrtnar Kurbus d.o.o. Ob progi 8, 9250 Gornja Radgona.
Poslovna enota  Drevesnica Starše
Id za DDV: 24370444  Smo DDV  zavezanci
Tel: 08 20 55 116 - Drevesnica Starše
E-pošta: prodaja@vrtnar.si

1. Dostavni roki, strošek dostave
Večina dreves, ki so višja od 2 m, je težjih kot 30 kg.  Praviloma dostavljamo le do vrat. Za težja drevesa priporočamo dostavo do sadilne jame in posaditev, kar je dodatna storitev.
Plačilo je možno po predračunu ali ob dostavi.
2. Splošni pogoji
Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB1), s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.
Ob registraciji v sistem spletne trgovine, uporabnik pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo.
Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Po registraciji obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa/povpraševanja.
V spletni trgovini Drevesnica.si vam omogočamo naslednje načine plačila: z gotovino ali kartico po povzetju, z gotovino ali kartico ob osebnem prevzemu v PE Drevesnica Starše, po predračunu
Kupcu, ki je naročil izdelek in le tega ni prevzel, lahko vsa nadaljnja naročila prekličemo.
 
3.Cene  -  veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Vse cene so z DDV. Pri artiklih, ki niso na zalogi, je cena zgolj informativne narave. Točna cena artikla bo znana z naslednjo dobavo. Za natančne informacije je na voljo obrazec za povpraševanje
4. Fotografije izdelkov v spletni trgovini so simbolične. Pridržujemo so pravico do napak pri vnosu.
5. Garancija - Nekateri artikli imajo garancijo. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil ter ob predložitvi računa. Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.
-          Pakiranje in dostava
Stroške pakiranja krije ponudnik. Zavezujemo se, da bomo blago oziroma storitev dostavili v dogovorjenem času. Rok za dostavo naročenih izdelkov, ki so na zalogi je 5-21 dni od datuma prejema naročila, oziroma po dogovoru za izdelke, ki jih ni na zalogi.
-          Komunikacija
Z uporabnikom sme ponudnik stopiti v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu prvi izrecno ne nasprotuje.
6. Obveza odgovornosti
Ponudnik se po svojih najboljših možnostih trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, njihova dobavljivost in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil preklic naročila ali zamenjavo naročenega artikla.
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb. V primeru težav se kupec s podajalcem lahko poveže telefonsko na telefonsko številko 08 20 55 116 ali po elektronski pošti na prodaja@vrtnar.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si Ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Skladno z zakonskimi normativi Ponudnik. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na tej povezavi:
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL
-          Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

7.Vračilo  - V primeru, da z naročenim izdelkom niste zadovoljni, imate na voljo 14 dni časa, da odstopite od nakupa. O nameravanem vračilu nas morate pisno obvestiti najkasneje v 14 dneh od prejetja blaga, blago pa vrniti v nadaljnjih 5 dneh. Blago mora biti nerabljeno, nepoškodovano in v originalni embalaži. Vračilu obvezno priložite kopijo originalnega računa in v celoti izpolnjen obrazec za vračilo/zamenjavo izdelka. Stroške vračila blaga  krije pošiljatelj, razen če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. Takšni pogoji vračila veljajo le ob prevzemu/dostavi pošiljke s dostavljalsko službo (GLS, Pošta Slovanije,…). Če vam je pošiljko dostavilo podjetje Vrtnar Kurbus d.o.o., ste ob prevzemu pošiljke dolžni pregledati naročeno blago. S prevzemom se strinjate tudi s kvaliteto in količino naročenih izdelkov.
Blago pošljite na naslov:
Vrtnar Kurbus d.o.o. PE Drevesnica Starše, Starše 66, 2205 Starše
Vračilo živih izdelkov ni vedno mogoče zaradi same narave teh izdelkov. Garancija na rastline je 12 mesecev in je velja le ob upoštevanju napotkov za vzdrževanje in v primeru, da vam je rastline zasadila terenska ekipa podjetja Vrtnar Kurbus d.o.o.. Na rastline, ki jih zasadite sami in sami tudi vzdržujete, 100% garancije zaradi narave izdelkov ne moremo nuditi. Prav tako ne prevzemamo odgovornosti v primeru, da naročena pošiljka dalj časa naslovnika čaka na pošti. Priporočamo, da se pred vračilom izdelka posvetujete z našo službo za stike s strankami, ki jo lahko kontaktirajte tudi za nadaljnje informacije. 

V kolikor stranka naročila ne prevzame v dostavljalčevem roku in je le to vrnjeno pošiljatelju, se šteje da je naročilo preklicano. 
Za novo naročilo je potrebno opraviti ponoven nakup v spletni trgovini. 

OPOZORILO: Zaradi pokvarljive narave prodajnega blaga kupce prosimo, da prevzamejo naročeno blago takoj po prejetju obvestila o prejemu pošiljke, ker lahko kvaliteta sadik rastlin in čebulic v primeru skladiščenja v neustreznih razmerah hitro pade, za kar prodajalec ne prevzame odgovornosti. Ob prevzemu blaga embalažo takoj odprite in sadike rastlin postavite na svetlo mesto, vendar ne na direktno sonce, ki lahko povzroči ožig listov. Rastline se morajo namreč ponovno prilagoditi sončni svetlobi. Garancija na vrtni in sadilni material, gnojila in substrate je navedena na posameznih artiklih.

STVARNA NAPAKA
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.
Podjetje mora pisno odgovoriti potrošniku v roku osmih dni po njenem prejemu, če je obstoj napakae na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi sporen.

REŠEVANJE REKLAMACIJ – 1 rastno sezono
Kriteriji za upoštevanje garancije.
V kolikor gre za jasno napako / ki se je pokazala tudi pri drugih rastlinah iz iste serije se garancija upošteva v celoti. Možen je dobropis za celotno vrednost propadlih rastlin. Lahko se pošljejo nadomestne rastline ali se vrne denar. Strošek poštnine ni vključen v garancijo.
V kolikor gre za primer propada rastline, kjer ni možno ugotoviti vzroka propada rastline a so tudi podobni primeri na isti seriji se reklamacija upošteva v vrednosti 40% vrednosti nabavne cene. Možen je dobropis na nove rastline, denarja se ne vrača.
V kolikor gre za propad, kjer je najverjetneje šlo nekaj narobe pri sami oskrbi v fazi vzgoje oziroma nepojasnjen propad in je osamljen primer propada iz te serije rastlin  se upošteva dobropis za nakup novih rastlin v znesku 20% vrednosti propadle rastline. 
V kolikor gre za propad rastline kjer gre za nepravilno vzdrževanje ali naravni vzrok (premalo zalivanja, napačno sajenje, zmrzal, bolezni in škodljivci) s reklamacija ni mogoča.
Vsak reklamacijski/garancijski zahtevek je potrebno podkrepiti z fotografijami oziroma jasnimi dejstvi da gre za propad rastline.
V kolikor gre za propadanje rastline, je potrebno vidne spremembe kot je sušenje, sprememba barve, se pravi vse odklone od normalne rasti javiti takoj ko se ti pokažejo.
Poštnine in stroški prevoza niso všteti v reklamacijo
V vsakem primeru vas prosimo da reklamacijo ali mnenje pošljete na e-poštni naslov prodaja@vrtnar.si, kjer vsako reklamacijo pregleda  vodstvo podjetja.
Odgovor lahko pričakujete v 7 dneh od podane reklamacije / mnenja.
Zahvaljujemo se vam za zaupanje.
 
PRITOŽBE IN SPORI
Prodajajalec = Drevesnica.si (Vrtnar Kurbus d.o.o.)
Prodajalec spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Prodajalec se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.
V primeru težav se kupec s podajalcem lahko poveže telefonsko na telefonsko številko 08 20 55 116 ali po elektronski pošti na prodaja@vrtnar.si . Pritožba se odda prek e-poštnega naslova prodaja@vrtnar.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Prodajalec se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si prodajalec prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z zakonskimi normativi Vrtnar Kurbus d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Vrtnar Kurbus d.o.o., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Varovanje osebnih podatkov (GDPR, ZVOP)
Splošno
Ponudnik spletnih storitev je Vrtnar Kurbus d.o.o. (Vrtnar Kurbus) in obenem lastnik spletnih strani www.vrtnar.siwww.drevesnica.si in www.zalivaj.si ter njene spletne vsebine.
S strinjanjem s temi pogoji uporabe uporabniki Vrtnar Kurbus dovoljujejo zbiranje, hrambo, obdelavo in uporabo osebnih podatkov v obsegu in za namen, kot je navedeno tukaj. Strinjanje s pričujočimi pogoji ustreza sklenitvi pisnega sporazuma, ki pravno obvezuje obe strani in je veljaven dokler ga ne razveljavi katera od obeh strani.
Vrtnar Kurbus si pridržuje pravico do popravljanja ali spreminjanja pogojev uporabe brez predhodnega obvestila. Vrtnar Kurbus bo v takem primeru uporabila vse razumne ukrepe, da uporabnike obvesti o tovrstnih spremembah in uporabnikom, ki bi kadarkoli in iz kakršnegakoli razloga želeli prenehati z uporabo storitve, omogoči, da to storijo na enostaven način.
Vrtnar Kurbus ne prevzema odgovornosti za nedosegljivost storitve, napačne podatke, nepravilnosti ali karšnekoli druge škode, ki bi jo lahko povzročila uporaba storitve, ali nezmožnosti uporabe storitve.
 Osebni podatki in zasebnost
Vrtnar Kurbus zbira osebne podatke svojih uporabnikov in v okviru svojih storitev uporabnikom omogoča, da zbirajo osebne podatke drugih uporabnikov. Iz vidika veljavne zakonodaje EU na področju osebnih podatkov (GDPR) je Vrtnar Kurbus obdelovalec osebnih podatkov, uporabnik pa upravljalec. Pričujoči Pogoji uporabe vsebujejo tovrstna določila oz. veljajo, kot Pogodba o obdelovanju osebnih podatkov, ki jo predpisuje omenjena zakonodaja. V primeru, da uporabnik potrebuje pogodbo v klasični papirni obliki, podpisano in datirano z obeh strani, jo bo Vrtnar Kurbus uporabniku priskrbela na zahtevo.

Vrtnar Kurbus pri ravnanju z zbranimi podatki spoštuje veljavno zakonodajo Evropske unije (General Data Protection Regualtion) in Slovenije na tem področju (ZVOP). Obdelujejo se naslednji osebni podatki:
1.    ime in priimek uporabnika,
2.    naslov uporabnika,
3.    elektronski naslov uporabnika,
4.    telefonska številka uporabnika.
Zbrani podatki bodo uporabljeni le na naslednje namene:
1.    za zagotavljanje storitve Uporabnikom,
2.    za identifikacijo uporabnikov z namenom zagotavljanja storitve,
3.    za preprečevanje nepoobljaščenega dostopa do storitve in podatkov,
4.    za obveščanje Uporabnikov o tej storitvi ter o drugih Vrtnar Kurbus produktih in storitvah.
Podatki o imetniku računa so razširjeni še s podatki, ki so potrebni za vodenje računa, kot so naziv podjetja, naslov, bančni račun ali kreditna kartica, ter zgodovina plačil. Te podatki se uporabljajo le za vodenje računa oz. storive.
Za potrebe zagotavljanja storitve Vrtnar Kurbus sodeluje z naslednjimi podizvajalci, ki imajo vlogo pod-obdelovalca osebnih podatkov:
1.    procesiranje plačil: PayPal Europe
2.    analitika uporabnosti: Google Analytics
3.    optimizacija uporabnosti: Google Analytics
Osebni podatki ne bodo razkriti nadaljnim tretjim osebam brez izrecne vnaprejšnje privolitve uporabnika.
Varovanje in varstvo podatkov
Vrtnar Kurbus bo naredila vse, kar je v njeni moči, da bo podatke, ki se hranijo v sistemu Vrtnar Kurbus zaščitila pred nepooblaščeno rabo ter preprečila, da do njih dostopajo nepooblaščene osebe.
V zvezi s tem zagotavlja hranjenje podatkov na ustrezno varovanem mestu, kjer je zagotovljeno tehnično in fizično varovanje za onemogočanje dostopa do podatkov nepooblaščenim osebam. Vrtnar Kurbus bo zagotavljal redundantno hranjenje podatkov.
Vrtnar Kurbus se zavezuje, da bo uporabnike takoj obvestila o vseh incidentih, ki se tičejo varnosti in zasebnosti osebnih podatkov.
 
Pogodbe in podatki o nakupih se hranijo na strežniku podjetja Vrtnar Kurbus d.o.o.,