Reklamacije in vračilo blaga

VRAČILO 

V primeru, da z naročenim izdelkom niste zadovoljni, imate na voljo 14 dni časa, da odstopite od nakupa. O nameravanem vračilu nas morate pisno obvestiti najkasneje v 14 dneh od prejetja blaga, blago pa vrniti v nadaljnjih 30 dneh. Blago mora biti nerabljeno, nepoškodovano in v originalni embalaži. Vračilu obvezno priložite kopijo originalnega računa in v celoti izpolnjen obrazec za vračilo/zamenjavo izdelka. Stroške poštnine krije pošiljatelj, razen če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. Takšni pogoji vračila veljajo le ob prevzemu/dostavi pošiljke s dostavljalsko službo (GLS, Pošta Slovanije,…). Če vam je pošiljko dostavilo podjetje Vrtnar Kurbus d.o.o., ste ob prevzemu pošiljke dolžni pregledati naročeno blago. S prevzemom se strinjate tudi s kvaliteto in količino naročenih izdelkov.

 Blago pošljite na naslov:

Vrtnar Kurbus d.o.o.

PE Drevesnica Starše

Starše BŠ

2205 Starše 

Vračilo živih izdelkov ni vedno mogoče zaradi same narave teh izdelkov. Garancija na rastline je 12 mesecev in je velja le ob upoštevanju napotkov za vzdrževanje in v primeru, da vam je rastline zasadila terenska ekipa podjetja Vrtnar Kurbus d.o.o.. Na rastline, ki jih zasadite sami in sami tudi vzdržujete, 100% garancije zaradi narave izdelkov ne moremo nuditi. Prav tako ne prevzemamo odgovornosti v primeru, da naročena pošiljka dalj časa naslovnika čaka na pošti. Priporočamo, da se pred vračilom izdelka posvetujete z našo službo za stike s strankami, ki jo lahko kontaktirajte tudi za nadaljnje informacije. 

V kolikor stranka naročila ne prevzame v dostavljalčevem roku in je le to vrnjeno pošiljatelju, se šteje da je naročilo preklicano. Za novo naročilo je potrebno opraviti ponoven nakup v spletni trgovini. 

OPOZORILO: Zaradi pokvarljive narave prodajnega blaga kupce prosimo, da prevzamejo naročeno blago takoj po prejetju obvestila o prejemu pošiljke, ker lahko kvaliteta sadik rastlin in čebulic v primeru skladiščenja v neustreznih razmerah hitro pade, za kar prodajalec ne prevzame odgovornosti. Ob prevzemu blaga embalažo takoj odprite in sadike rastlin postavite na svetlo mesto, vendar ne na direktno sonce, ki lahko povzroči ožig listov. Rastline se morajo namreč ponovno prilagoditi sončni svetlobi.

Garancija na vrtni in sadilni material, gnojila in substrate je navedena na posameznih artiklih.

REŠEVANJE REKLAMACIJ - GARANCIJA 12 mesecev

Kriteriji za upoštevanje garancije.

  1. V kolikor so rastline posadili Vrtnarji podjetja Vrtnar Kurbus d.o.o. oziroma pogodbeni partnerji se reklamacije  upošteva v celoti. Garancija velja za prvo rastno sezono (12 mesecev) . Izjema je je le propad rastline zaradi (nepravilnega vzdrževanje, suše, pozebe, bolezni, škodljivcev, fizične poškodbe).
  2. V kolikor gre za jasno napako / ki se je pokazala tudi pri drugih rastlinah iz iste serije se garancija upošteva v celoti. Možen je dobropis za celotno vrednost propadlih rastlin. Lahko se pošljejo nadomestne rastline ali se vrne denar. Strošek poštnine ni vključen v garancijo.
  3. V kolikor gre za primer propada rastline, kjer ni možno ugotoviti vzroka propada rastline a so tudi podobni primeri na isti seriji se reklamacija upošteva v vrednosti 40% vrednosti nabavne cene. Možen je dobropis na nove rastline, denarja se ne vrača.
  4. V kolikor gre za propad, kjer je najverjetneje šlo nekaj narobe pri sami oskrbi oziroma nepojasnjen propad in je osamljen primer propada iz te serije rastlin  se upošteva dobropis za nakup novih rastlin v znesku 20% vrednosti propadle rastline.
  5. V kolikor gre za propad rastline kjer je jasno da gre za nepravilno vzdrževanje (premalo zalivanja, napačno sajenje, zmrzal, bolezni in škodljivci) se reklamacija ni mogoča.

Vsak reklamacijski/garancijski zahtevek je potrebno podkrepiti z fotografijami oziroma jasnimi dejstvi da gre za propad rastline.

Poštnine in stroški prevoza niso všteti v reklamacijo

V vsakem primeru vas prosimo da reklamacijo ali mnenje pošljete na e-poštni naslov reklamacije@drevesnica.si oziroma na mnenje@drevesnica.si, kjer vsako reklamacijo pregleda  vodstvo podjetja.

Odgovor lahko pričakujete v 7 dneh od podane reklamacije / mnenja.

Zahvaljujemo se vam za zaupanje.