V primeru, da z naročenim izdelkom niste zadovoljni, imate na voljo 14 dni
časa, da odstopite od nakupa. O nameravanem vračilu nas morate pisno obvestiti
najkasneje v 14 dneh od prejetja blaga, blago pa vrniti v nadaljnjih 5 dneh.
Blago mora biti nerabljeno, nepoškodovano in v originalni embalaži. Vračilu
obvezno priložite kopijo originalnega računa in v celoti izpolnjen obrazec za
vračilo/zamenjavo izdelka. Stroške vračila blaga krije pošiljatelj, razen če je
vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. Takšni pogoji
vračila veljajo le ob prevzemu/dostavi pošiljke s dostavljalsko službo (GLS,
Pošta Slovanije,…). Če vam je pošiljko dostavilo podjetje Vrtnar Kurbus d.o.o.,
ste ob prevzemu pošiljke dolžni pregledati naročeno blago. S prevzemom se
strinjate tudi s kvaliteto in količino naročenih izdelkov.
Blago pošljite na naslov:
Vrtnar Kurbus d.o.o.
PE Drevesnica Starše
Starše BŠ
2205 Starše
Vračilo živih izdelkov ni vedno mogoče zaradi same narave teh izdelkov.
Garancija na rastline je 12 mesecev in je velja le ob upoštevanju napotkov za
vzdrževanje in v primeru, da vam je rastline zasadila terenska ekipa podjetja
Vrtnar Kurbus d.o.o.. Na rastline, ki jih zasadite sami in sami tudi
vzdržujete, 100% garancije zaradi narave izdelkov ne moremo nuditi. Prav tako
ne prevzemamo odgovornosti v primeru, da naročena pošiljka dalj časa naslovnika
čaka na pošti. Priporočamo, da se pred vračilom izdelka posvetujete z našo
službo za stike s strankami, ki jo lahko kontaktirajte tudi za nadaljnje
informacije.
V kolikor stranka naročila ne prevzame v dostavljalčevem roku in je le to
vrnjeno pošiljatelju, se šteje da je naročilo preklicano. Za novo naročilo je
potrebno opraviti ponoven nakup v spletni trgovini.
OPOZORILO: Zaradi pokvarljive narave prodajnega blaga kupce prosimo, da
prevzamejo naročeno blago takoj po prejetju obvestila o prejemu pošiljke, ker
lahko kvaliteta sadik rastlin in čebulic v primeru skladiščenja v neustreznih
razmerah hitro pade, za kar prodajalec ne prevzame odgovornosti. Ob prevzemu
blaga embalažo takoj odprite in sadike rastlin postavite na svetlo mesto,
vendar ne na direktno sonce, ki lahko povzroči ožig listov. Rastline se morajo
namreč ponovno prilagoditi sončni svetlobi.
Garancija na vrtni in sadilni material, gnojila in substrate je navedena na
posameznih artiklih.
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.
Podjetje mora pisno odgovoriti potrošniku v roku osmih dni po njenem prejemu, če je obstoj napakae na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi sporen.
Kriteriji za upoštevanje garancije.
Vsak reklamacijski/garancijski zahtevek je potrebno podkrepiti z fotografijami oziroma jasnimi dejstvi da gre za propad rastline.
V kolikor gre za propadanje rastline, je potrebno vidne spremembe kot je sušenje, sprememba barve, se pravi vse odklone od normalne rasti javiti takoj ko se ti pokažejo.
Poštnine in stroški prevoza niso všteti v reklamacijo
V vsakem primeru vas prosimo da reklamacijo ali mnenje pošljete na e-poštni naslov prodaja@vrtnar.si, kjer vsako reklamacijo pregleda vodstvo podjetja.
Odgovor lahko pričakujete v 7 dneh od podane reklamacije / mnenja.
Zahvaljujemo se vam za zaupanje.
PRITOŽBE IN SPORI
Prodajajalec = Drevesnica.si (Vrtnar Kurbus d.o.o.)
Prodajalec spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Prodajalec se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.
V primeru težav se kupec s podajalcem lahko poveže telefonsko na telefonsko številko 08 20 55 116 ali po elektronski pošti na prodaja@vrtnar.si . Pritožba se odda prek e-poštnega naslova prodaja@vrtnar.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Prodajalec se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si prodajalec prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z zakonskimi normativi Vrtnar Kurbus d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Vrtnar Kurbus d.o.o., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.